Helgen

Så i torsdags kom ju syrran hem från Karlstad och jag har umgåtts med henne sen dess. Och idag är sista dagen. Så vi myser i soffan med massa film, ja vi har sett solen men det får va 😝 för i morgon åker hon hem. Man måste passa på. 

Så igår lagade vi tacos, jag Jennifer och Jonna. Och virre va såklart också med och åt sig mätt. Sen kollade vi på Melodifestivalen och efter det spelade vi monopol. Även mamma var med och spela via Skype 😝 haha. Bra sjukt men men morsan vann. Hon plockade oss en efter en. Så dey blev lagom sent igår och mina lillasystrar sov även över. Mys.  Jonna drog i väg på gymnastik vid elva. 

Nu ska Jennifer och jag kolla på baksmällan 3. Ha en trevlig söndag alla. Det har vi iaf ☀️⛄️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0