så länge vi båda andas.

Har för första gången deltagit i den stor tävling hos en stor bloggare. Kenza :) Om en minidator som skulle bli så perfekt till hösten när jag ska plugga mer.. Så man inte glömer alla viktiga saker hemma. Vill ju verkligen klara av detta nu så jag är klar på riktigt ! :)

Iaf , idag ska jag vara med Sofia. Ovanligt jag vet :) Vi ska nog inte gör någonting för ansträngande. :) Bara  ta det lugnt och förstås äta pizza :) Man tackar ju inte nej till gratis mat. Eller hur ? ;D;D hihi

ha en bra dag. det ska jag , pusssss barry !

Kommentarer
Postat av: Sofie

när du vunnit den tycker jag att vi kan dela på den!

lr så kan du alltid bara ge mig din minidator :)

tack på förhand ;)

2009-08-14 @ 23:54:16
URL: http://sofiesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0