i'm i'm i'm the queen.

jaha, då va första mattelektionen avklarad. åh jag kom verkligen på hur mycket jag hatar matte. det är verkligen inget jag brinner för. uschusch! men nu ska matte B avklaras! idag blev det även mycket springa fram och tillbaka. robin och jag höll på och dö. haha! som tur fick jag skjuts av evis andra gången jag skulle till skolan. va och sprang lite på af & bibblan med. ett jävla springade :p sen på hem vägen, kommmit typ halvägs, ringer sara och tok skriker i telefonen om att vi ska dra te karlskoga, IDAG IGEN, och att vi hade jätte brottom. sen visste hon inte ens vart lärkan låg. lyckat baby ;) så jag följde snällt med utan att protestera! haha, vem vågar det mot sarupullan ;) väl inne i karlskoga så lämna vi lite skit åt hennes far och sen bjöd hjärtat mig på glass:D mumms va gott det va! sen va vi till elgiganten för det va någe fel på sara's telefon, som tog typ tio min att laga. (Y) haha , sen far vi hemåt :)

& nu ska jag iaf städa, sen ska jag nog träffa vic en snabbbis :p
vi hörs nog senare kanske :)
pusskalas:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0