En månad har gått.

Idag (den tjugofemte april) har jag varit 20 i en månad. Och det har varit en bra men fattig månad. Är väl så det ska vara:)vill även säga grattis till carro som fyller år idag. GRATTIS. Just nu ligger jag i sängen brevid en sovande sofia. Vi skulle kolla på film men tönten vart trött och la sig. Hihi. Men jag tyckte filmen va bra och va tvungen att kolla klart. Så jag säger så här: fy i helvete vilken bra film. Den va så där bra, fin och sorglig som jag gillar. Jag tycker man ska gråta till en film. Det bevisar att man tar in händelserna och lever sig in i filmen. Det är en bra film. Som kan påverka mig. 10carrustars till den. Nu ska jag blunda och låta john blund jaga mig in i mörkret. God natt. <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket!! ;)

2010-04-25 @ 08:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0