bara för att..


Om dig själv & din familj.
1. Vad heter du ? - Carolin Lepik
2. När är du född
?
- 25 mars 1990
3. Vart bor du ?
- hällefors
4. Trivs du där ?
-  ibland
5. Hur lång är du ? - 163,5
6. Höger eller Vänsterhänt ?
- höger
7. Hur många är ni i din familj ? - 10 med djuren.
8. Vem kommer du mest överens med - katterna? ;p



Skola.
1. Vad heter din skola ? - polstjärnan (?)
2. Trivs du där ?
-  inte speciellt.
3. Tycker du att det är en bra skola ?
- nej
4. Om nej?
- dåliga lärare. & för lite lektioner
5. Vad går du för linje ? - jag går på komvux.

6. Om du inte går någon, vilken vill du gå ? - jag gick teknik, digital design.


Kärlek.
1. Är du kär/gillar du någon just nu ?
- både ja och nej
2. Om ja, vad heter han/hon ? - hemligt.

3. Om nej, trivs du med att vara singel ? - jag trivs själv.

4. Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få ? - haha.
5. Vad tycker du om kärleken ? just nu är det skit å helvete.

6. Tror du att du kommer gifta dig någon gång? - hoppas iaf.


Vänner.
1. Har du många vänner ? - har så jag klarar mig.
2. Trivs du med dom? - ja annars skulle jag väl inte vara vän med dom.
3. Är du vän med nån som du inte vill va vän med ? - Nej, men har varit.
4. Vem är din bästa vän ?
- Min mamma !
5. Har du hatat din bästa vän ?
- svar; JA.
6. Vem berättar du allt för ? - mamma i sådant fall. annars ingen.

7. Vem umgås du mest med ?
- alla lika mycket.
8. Vem önskar du att du umgicks mer med ?
- ingen nämnd ingen glömd.


Alkohol.
1. Har druckit alkohol ? - oh yes i have.
2. När drack du alkohol senast? - Förra helgen.

4. Vad var det för sorts alkohol ? - By the river, vitt vin alltså.
5. Brukar du dricka alkohol ?
- Ibland :)
6. Har du druckit öl ?
- ja, brutalt äckligt.
7. Tycker du om öl ?
- nooope.
8. Har du varit full ?
- oh yes i have.
9. Godaste alkoholen ? - barcardi breezer tropical watermelon & by the river.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0