Frågestund

1. Fullständigt namn? Carolin Birgitta Elisabeth Lepik 

2. hur gammal är du? 24, 25 om 13 dagar. 

3. Vart bor du? Hällefors 

4. Bor tillsammans med? Min sambo Victor och våra dammråttor 😝 

5. Färg på ditt hus? Gult

6. Hus eller lägenhet? Lägenhet

7. När är du född? 25 mars 1990

8. Klass? Omvårdnadsprogrammet för vuxna. 

9. Vilket år tar du studenten? Den tog jag 2009 😝

10. Något jobb? Ja, timvikarie inom handikappsomsorgen

11. När gick du upp i morse? 8 typ 

13. Duschat idag? Nej, men hade tänkt göra det senare.

14. Kramat någon idag? Ja, Virre :)

15. Pussat någon idag? Ja, Virre :)

16. Vad har du ätit idag? Sallad från Ica till lunch, middag ska jag laga strax. 

17. Dagens klädsel? Svarta jeans, linne, kofta, skinnjacka och solglasögon 👌

18. Dagens smink? Helt naturell. 

19. Dagens sötnos? Lindas dotter Freja! 

20. Dagens roligaste? L- "hur många solningar brukar jag tia" haha

 

Socialt:

21. Har du många vänner? Nej det tycker jag väl inte, har så jag klarar mig. 

22. Hur många har du kysst? Man måste pussa många grodor innan man finner den rätta. :)

23. Vem kramade du senast? Virre iguess :)

25. Hur många har varit otrogen mot dig? Om man ändå visste det helt exakt.

27. Har du pojk-/flickvän? Ja, pojkvän ❤️

28. Vem pratade du med i telefon senast? Pappi :)

29. Vem fick du senast sms ifrån? Pappi :)

 

Favorit:

(just nu)

34. Dryck? Mjölk

35. Färg? Isblå 

37. Stad? Göteborg 

38. Land? Alltid velat åka till Turkiet och Thailand. 

39. Ämne i skolan? Musik på högstadiet och webbdesign på gymnasiet. 

40. Människa? Alltid Victor :)

 

Senaste..

41. Personen du tänkte på? Pappa, för han ska komma hem till mig och kolla en grej. 

42. Gången du åkte bil? Måndags

43. Gången du spydde? Minns jag inte

44. Gången du grät? Söndags.

45. Pizzan du åt? En mardin med blandad sås

46. Gången du var i Göteborg? Någon gång förra sommaren.

47. Gången du var i stockholm? Mer än tre årsen

48. Gången du var full? Haha det va länge sen 😝

49. Gången du var hög? Aldrig varit.

50. Gången du rökte? Fem min? 

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? Svart

52. Hund eller katt? Hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma 

54. Tvspel eller datorspel? Datorspel

55. Singel eller upptagen? Upptagen

56. Hångla eller ha sex? Pussas

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Lunarstorm

58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad

59. Big Brother eller Paradise hotel? Big Brother

60. Blondt eller svart hår? Blont!

61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa, fast har bruna.

62. Choklad eller lakrits? Choklad.

63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger

65. Coca cola eller fanta? Fanta

66. Pizza eller kebab? Pizza med kebab

67. Randigt eller prickigt? Randigt

68. Älska eller älskas? Båda

69. Leva eller dö? Leva

 

Antal:

70. Personer du älskar? Många

71. Personer du hatar? Vet ej

72. Gånger du varit full? Oj går inte räkna på mina fingrar 😝

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Fem st (puss tävling vill jag även tillägga)

74. Glassar du ätit på en dag? Ingen aning 😝

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga?

76. Gånger du haft minnesluckor? Två- tre ggr

77. Kuddar i sängen? Cirka 8-10 st

78. Personer du saknar just nu? Ett par st

79. Gånger ditt hjärta brustit? X antal ggr

 

Vem:

80. Vill du kyssa nu? Virre.

81. Ska du träffa imorgon? Victor? Kanske hon som jag köpt lägenheten av

82. Sjöng du senast för? Victor och Jasmine 

83. Hade du senast en msn-konversation med? Oj det dog ut för x antal årsen

84. Spelade du tvspel med senast? Victor 

85. Vill du ta med på resa nu? Victor, Jennifer, mamma och Mange.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha vet inte 😝

87. Förtjänar att dö? Många typ isis

88. Är söt? Victor

89. Fick dig att gråta senast? Jonna för att hon va ledsen.

 

Vad:

90. Gör dig glad? En go sambo och glada kompisar :) 

91. Gör dig ledsen? Död, saknad och elaka människor. 

92. Vill du helst göra nu? Äta mat.

93. Önskar du att du slapp göra? Packa ner min lägenhet

94. Vill du ha nu? Mat.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent?

En ghd plattång, en selfie stick och presentkort på Ikea.

96. Längtar du till? Sommar, Turkiet och ta examen.

97. Tycker du om dina betyg? Helt nöjd över dom på omvårdnadsprogrammet.

98. Ångrar du i ditt liv? Mycket man ångrar men vad ska man göra åt det?

99. Är det bästa som hänt dig? Att jag hittade Victor ❤️

100. Hur mycket är klockan? 18:41


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0