Sjukdom

Det ger sig inte här hemma. Det hostas, snoras och allmänt hängigt. Och pojkvännen som har feber i mängder. Idag va nog första dagen under hela hans feber tid som det inte va skyblött i sängen när vi vakna. Positivt. 

Ska iväg till skolan idag och börja med inlämningsuppgifter i medicin. Det kommer nog rulla på ganska fort nu. Känner inte att jag hinner med mitt liv just nu. Och sen har jag ju min egna förkylning som tar ner tempot och orken på mig. Så packningen av lägenheten har väl inte riktigt blivit som vi hoppats. Så det är bara att tok köra när orken väl finns. För nästa vecka ska det vara klart hoppas jag. 😱😂 

Kommentarer
Postat av: fisen

Krya på er! :) först var jag sjuk, sen smitta jag tias och nu börjar det om :/

Svar: Fy så typiskt. Du får aldrig bli frisk ❤️
Carolin Lepik

2015-03-04 @ 18:41:10
Postat av: fisen

Får jag aldrig bli frisk? :( det låter inte som nån kul grej. Hihi

Svar: Ja om det bara går runt mena jag :p
Carolin Lepik

2015-03-04 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0