barndomsvän hjärta.

Ja, nu tycker sara att jag är lite för grinig här på THA BLOGG & sara?, jag håller fan med:D hahahahahah! den ni ;) jag fick utbrott och drog promenix med barndomsvän idag :) vickidick. smeeeeeeeeek ;D massa söt. och MeN KOMMMMM DÅÅÅÅH! haha , ät bajs ;D

btw, läste ut twilight nummer 4 idag:( usch, nu har jag inget att läsa längre. och inget att se fram emot:P eller joooo! premiären i november och bok nummer fem redan nästa månad. LOVE!!!!!! , älska älska. gillar ni twilight filmen så tycker jag verkligen ni ska läsa bökerna! ni kommer bli beroende dirrr. det blev jag. haha , smeeeeeeek på't!

sen grattis till bästa vän för vunnen match :D
och sen äre fan dags för sängen, niiiiiiiiight sweeethearts ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0