roadtrip today.

uuh hemma från roadtripen som va kalas ;D vi (jag & sara) hamna i karlskoga där vårt första stop var på stan, där sara cpshoppa! tog typ hundra år och jag va skit hungrig. xD sen bar det av mot MAX , åh jag bara älskar max. donkan & bk släng er i väggen ;) efter lite mat så blev det att hälsa på pyggi i hans nya lägenhet. det va mysigt där men han hade inte ens en säng, vilken LOOSER:O ;p nej då. efter en kaffi (cola för min del) så drog vi vidare till sandviken/bråtet och sa hej till våran kära vän emilio :) det va lite skoj att träffa han, för det va ju inte igår direkt :p så stanna vi där en timme och stre lite sen rullade vi hemöver ! :) mycket lyckad roadtrip, som kanske blir repris redan nästa vecka :) yeeeeeeeeeeey !

nu blire sängen, för duktiga carro har börjat skolan idag :)
AF kl 10 sen börjar matten 10.20!
ses efter 14.00 när jag slutat.
pusskalas :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0