svar till kommentarer.

Pernilla k,
jonna är sju år gammal idagens läge :) hoppas allt är bra med dig? :)

Juliairene,
ja allt är fint med mig :) ska rösta på dig så klart :) hoppas allt är bra med dig själv?:)

^^,
jag tänker inte ändra min bild för vad du tycker, för du kan inte ens stå för vem du är. vilket jag tycker är mycket tråkigt/töntigt :)

Anonym,
om du nu tycker min blogg är jobbig och läsa och om du stör dig på hur jag skriver! så kan du sluta läsa på en gång. jag tänker inte ändra på mig för att en anonym kommentar berättar för mig om hur dålig min blogg är. ingen har bett dig läsa heller.

SEN HAR JAG ETT MEDELANDE TILL ER SOM INTE KAN STÅ FÖR VILKA NI ÄR,
idioter jag har era ip:nummer, svårt att kolla upp vilka ni är då.
inga smarta människor, där inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0