this used to be a funhouse.

a kan ju säga att denna dagen är mer eller mindre sjukt bortkastad.
har inte gjort ett skit i stort sätt.
nu ska jag nog ta mig en dusch, sen ska jag nog lägga mig i sängen
med evis bärbara & spela sims 3. eller kolla om det är någonting
och ha, om det är värt att inskaffat så sis och jag kan nörda *bigsmile*

sen om ni lärsare vill ha en uppgift att göra så är jag sjuk nyfiken över vilka som läser min  blogg. så ni kan ju , om ni vill, skriva förnamn & ort i en kommentar =) gärna länk till eran blogg (om ni har) så jag kan checka in hur ni har det :)

puss o kram, nu är jag trött i min rumpa.

this used to be a funhouse.
but now it's full of evil clowns.
it's time to start the countdown.
im gonna burn it down, down, down.
im gonna brun it down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0