2 december - onsdag

ojojoj, vad jag är dålig på att blogga nu förtiden. Men jag har faktist två anledningar och den första är att jag inte har så mycket vettigt att skriva och det andra är att jag oftast inte har tid eller orkar. Så vi får ta en liten paus på mass bloggning. Ska försöka med minst ett inlägg om dagen :)

idag har jag iaf varit på hår och nu och blivit stajlad i håret av älskade vic. Sen va jag hem och sminkade mig sen åkte vi till Thim efter vic hade slutat på praktiken. hihi så va vi där hela kvällen och det va skoj. Roligaste va när jag blev så generad för jag fick så fina komplimanger för min jätte fina frisyr. TACK NI, men mest Vic som gjorde det.

Nu blire sängen, för i morgon ska jag upp tidigt.
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0