20 december - söndag

Fast som vanligt så har jag ju inte gått och lagt mig än, så för mig är det ju fortfarande lördag. men men. Ögonen går i kors på mig just nu, så det blir nog sängen när som helst.

Idag har jag...dam dam dam daaaa.. Haha, Vinkat av vic vid ica, och gett henne hennes julklappar, som hon gilla starkt. hihi, Sen bakade jag pepparkakor med mina systrar. haha, Och sen kom fis så jag färgade hennes hår och snodde lite till mig :p men fisens vart finare. puss på det, för då är det jag som är duktigt. Men fis? du är duktig du med. ;p du vet hur man ska lyckas med klickarna :p Sen va jag ute och gick för mig själv ett tag. bra skönt, tyst och fridfullt. ♥

sängen nu, så jag orkar med träning i morgon med Vicälsk. :D
& övriga tjejer i laget. hihi puss på er med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0