sängenskrikermittnamn.

ja ni, dagen har inte varit så bra. mycket tårar och väldigt lite glädje. ända glädjen jag kände va när jag va hemma hos vic. tack hjärtat. och jag tycker så synd om dig. ♥ Va även ner till torget och vinkade av A. Men vi ses nog snart :) nu blir det sängen för snart ska jag upp igen för att åka buss till örebro med syster. Vi ska handla julklappar. Sen blir det nog sporthallen på kvällen syster följer alltid med:) och sen får vi se om älskade underbara vic följer med, vilket jag hoppas starkt på. för jag älskar henne :D:D:D:D ♥ eller så följer Sofia med. Vilket av dom gör inget, men jag gillar nog bäst båda :D , käääärlek till er.

GODNATT FUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0