dagens "to do"- lista.

[x] - gå ut med troj.
[x] - städa rummet.
[x] - laga korvstroganoff och ris.
[x] - duscha/göra mig i ordning.

upptaderat: 14.52
hejhej =) varit ute med troj har jag ju varit. så en punk på min "to do"-lista är klar ;p
fyra left. promenaden med troj tillbringades även med anna och kita i skogen mesta dels.
det va en jävla process att ta sig ur. haha, blöt va jag ganska rejält ;p hihi.
nu blire städining på schemat! =)

upptaderat:
16:39
hej igen, började inte och städa på en gång :p haha, lat som jag är . men nu r jag snart
faktist klar =) nu blire fint i mitt rum :* tyckte jag behövde en paus :p haha så sa sitta
och lata mig fem minuter ;)
asså va fan blire ikväll? stör mig, iaf på att vara fattig ;/ sofia ska dricka, anna ska dricka (trorjag)
och linda med kanske ! , hmmmmmm. skoj att jag är fattigast och dummast pappa ;o
aja. märks väl , pUEs

upptaderat: 17:47
när man städar får man faktist ha på sig vad man vill. och jag valde detta ;p
fick nyligen reda på att jag ska te linda sen med fisen och sedan skulle vi röra oss
vidare. får väl hoppas på att kvällen blir rolig iaf... fast man är fattig. nu ska jag
laga mat och sen slappa jag gå ut med troj igen. =) så det är inte mycket kvar nu
tills jag ä fri och få gå hem ifrån. :D:D läääääääängtar nästan ;p



upptaderat: 18:52
nu har jag ätit och är jätte mätt och nästan mår illa. usch!
och ändå åt jag inte ens mycket ;o nu ska jag göra mig iordning.
sen sa jag vi dra på utflykt ;) haha , smek !

Kommentarer
Postat av: Sofia Hjalmarsson

det löser sig alltid :)

2009-07-24 @ 17:48:06
URL: http://sophiapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0