bla bla bla :)

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nä tror inte det.
Har du någon kille just nu? -  nej

Har du dumpat någon? - ja.
Har någon dumpat dej? - jo.

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? inte så någon blivit sårad.
Vem kramade du senast?- min lilla syster, när hon skulle gå och lägga sig :p
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - dummaste frågan ever. självklart inte.

SKOLA
Är du duktig i skolan? haha, NEJ!
Har du bra betyg? - i ämen som jag är intresserad utav JA.
Har du fått göra om ett prov någongång? - mååååånga.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja det har jag nog:)

Sköter du dej i skola - jag går inte i skolan.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? -  vem har inte :p
Haft mobilen på lektionstid? - jaa.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej.

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 5 & husdjur.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar?- ja, fast bara pappa.
Trivs hemma? - Klart annars skulle jag inte vara kvar.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nej. men gått en promenad?
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej. det va ett tagsen.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? svar ja.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - men självklart.

VÄNNER:
Du har vänner? - jaa.
Du brukar vara med? - på senaste tiden, mest Vic.
Vem/vilka var du med sist? - Vic, men träffa även S & S.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - men självklart.
Är det okej att ha kill-kompisar? - Det hoppas jag, för jag älskar mina!
Har du pussat någon av dina kompisar? -  HAHA! , jaapp.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - men cp fråga.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - både ja och nej.

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - absolut inte.
Putar med läpparna på kort? -
haha, nä?!:S
Tar kort på dina bröst?  VARJE DAG!
Använder foundation på läpparna? - nej använder inte ens foundation längre.
Super dej packad varje helg? - nej är typ nykterist nu förtiden:p
Du har kysst en tjej? - HAHA, svar Ja!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - jag plattar håret, men sen vad som anses fjortis frisyr vet jag inte.
"
Ditt hår e knallblont? - nej jag är stolt brunett.


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Ja.
När drack du alkohol senast? - helloween.
Vem bjöd dej på alkohol? - ingen, hade väl mitt eget?
Vad var det för sorts alkohol? - Vin och Barcadi breeze
Brukar du dricka alkohol? - Ibland.
Har du druckit öl? - jo men det är ingen hit.
tycker du om öl ? - nej men det går att dricka.
har du varit full ? - Ja.


KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - nej
vill du bli kriminell - varje dag.

Vad är inte okej med att vara kriminell?  - allt.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - haha nej.
har du suttit i fängelse? - nej.
Vill du hamna i fängelset? - varje dag.


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja

När grät du senast? - i måndags.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - har jag säkert.
Du har slagit ner någon? - nej men slagit någon.
Du har skadat någon med flit? - ja.
Har du någon gång viljat döda någon? - dom tankarna har nog funnits.
vem du bråka med senast - S.
har du blivit våldtagen ? nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0