Blogg testet 09

Personligt
Namn: Carolin
Kön: Kvinna
Ålder: 19
Längd: 163,5

Vikt: ganska för mycket
Hårfärg: brunett
Ögonfärg: melerade
Boende: hos far
Skostorlek: 39
Klädstorlek: ja du.
Familj: mamma x2 pappa x2 syster x2 :)
Vänner: ni vet vilka ni är.
MSN:
[email protected]

Pea: what?
Lunar: har tydligen min kvar men är typ aldrig inne. carolinlepik
Humör: sjuuk.
Övrigt: mina vänner kommer alltid först. men dom måste ge tillbaka. annars blire inge. okej?


Vänner
Antal: haha ofta man räknar.
Välj en vän som...
Du litar på: nämner ingen.
Får dig glad: näner ingen.
Du skrattar ofta med: för tillfället, Vic :)
Är saknad: Skrutti
Du vill träffa: Patrik
Du känt länge: Victoria & Malin i 13 år typ :)
Känner dig bra: Dom som bryr sig.
Du gjort mycket med: nämner ingen.

Kärlek
Längsta förhållande
: nästan sex månader.
Sötnosen för tillfället: Ingen.
Har du gråtit för att du varit arg? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: Ja
När grät du senast?: Måndags förra veckan
Har du varit riktigt kär?: Ja
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte?: Ja
Menar du det du säger?: ja

Ditt eller datt
Pengar eller kärlek?:
Kärlek.
Singel eller förhållande?: jag trivs singel. men ett förhållande gör nog inget heller.
Sola eller bada?: Sola
Mobil eller dator?: Mobil
Gröna lund eller Liseberg?: Lisse
Mc Donalds eller Burger King?: BK
Dans eller sång?: Sång
Fotboll eller innebandy?: Innebandy
Flyga eller åka båt?: åka båt

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig?: Ja.
Har du varit kär i din bästakompis?: Ja
Har du ljugit?: Ja
Har du fuskat på ett prov?: Ja
Har du baxat något?: mm.
Har du berättat vidare en hemlighet?: Ja
Strulat med någon av samma kön? Ja.
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?: Ja
Har du en hemlighet som bara du vet om?: Ja

Resor
har du varit utomlands?: Ja
I vilka länder har du varit?: Danmark när jag va liten. Rumänien & ungern i några timmar:p
Har du åkt flygplan?: ja en gång, fyra vändor.
Tåg?: många gånger.
Båt?: Ja
Buss?: tusen gånger.
Har du bott utomlands?: nej.
Vart isåfall?:  -
Kan du något annat språk?: engelska, lite tyska, lite spanska & lite finska.
Vart vill du åka?: Turkiet eller Thailand står nog längst upp. Sen typ Spanien.


Rik eller fattig?
Hur mycket får du i månadspeng?: ca 2800kr
Har du...
Eget rum?: ja
Egen TV?: ja
DVD?: ja
Dator?: ja
Mobil?: ja
Telefon?: nej
Kontokort?: ja
Över 2000 kr? ja
Pool?: nej
Studsmatta?: ja
Cross/moppe?: nej. Men min syster har :p
Pingis/biljardbord?: neej
Jacuzzi?: nej
Villa?: pappa & evis äger.
Märkeskläder?: ja
Smink/smycken för över 5000 kr? sammanlagt kanske ja.

Skolan
Går det bra för dig i skolan?:
tog studenten 09
Betyg i ämnen
Svenska: i 9:an G
Engelska: i 9:an G
matematik: i 9:an G
NO: i 9:an G
SO:  i 9:an G
Musik: i 9:an MVG
Slöjd: i 9:an G
Idrott: i 9:an VG
Hemkunskap: i 9:an G
Språkval: i 9:an G i Tyska
Bild: i 9:an G
Är du nöjd med dina betyg?: jag är nöjd med nians betyg. men gymnasiet kunde jag nog jobbat lite mer va? :p

Dagens
Kläder?: mjukis, linne och koffta.
Smink?: inget.
Smycken?: inga
Humör?: halv bra
Gjort?: gått ut med hunden och varit i sporthallen
Göra?: sova.
Måltid/-er?: rester från igår & pizza.
Sötnos?: Min pappa :)
Älskling? blir nog Victoria :)


Kommentarer
Postat av: Sara L

Det där var ju bilddagbokstestet? ;p Och jaa, jag saknar faktist putte jag med :/

2009-11-19 @ 12:23:31
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0