blaaaaah.

Mer va det inte med det. haha.

Ja inte fansen har jag rört rummet idag. Idag har jag haft sjuk ont i mina exem och inte kunnat gått. Det har varit pesten gånger 12. usch. Nu har jag äntligen kunnat smörja in dom så jag sedan kunde bege mig in i duschen för att tvätta av dom. Tio poäng till mig idag. För en bra gärning. haha. Annars har jag bara suttit här och gjort ingenting lika med ganska mycket. haha. A ska väl försöka få på mig lite kläder sen tänkte jag gå ner till torget för att ta up pengar, sen blire nog hem och röja lite. Måste, annars har jag sjukt att göra i morgon, vilket inte är så roligt. Har iaf fyllt mobilen med massa ny musik. Det är bra :)

Vi hörs, Love Me ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0