dom vill ha någonting att dansa till.

hejsan.
hann inte riktigt blogga i morse innan jag och syster drog till sportallen för att kolla pappa's lags första match. visserligen var det bara två st från pappa's lag, för dom har typ lagt i hop killar & tjejer 96. (där runt i) & pappa tränar flickorna =) sen åkte pappa och jag hem för att äta. sen snart typ ska jag, pappa &jonna åka ner till sprothallen igen. för att jennifer är där och kollar på A-lagsmatchen. för att sedan direkt efter spela sin match med damlaget. =) så det blir sporthallen för hela slanten :) Och oth när jag kommer hem:p får spela in det:p och läsa lite på mina prov i sporthallen och sen hemma. vilket jag redan har börjat med :) duktiga mej :D

nu ska jag tjata lite på pappa så vi snart kan åka :D
pusss så hörs vi när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0