du lever för stunden, precis som jag.

Jag kan ju säga att min dator kommer uppskatta att jag åker bort i alla fall. haha Den kommer få sova i en vecka. Skönt för den. hihi. Lovar att den kommer sakna mig massor. Det är väl den ända, och min far & jopi förstås. Sen då? haha. Ingen kommentar. ;) Men Men, jag har stått ute och tala med en kompis typ över en timme. Det va efterlängtat. Vi får sluta att "sluta umgås" för det blir så mycket att tala om när vi väl ses sen. haha. Plus att du är så underbar person och det är tomt utan dig, pluttti. ♥ Sen  va jag förbi Annahjärta och hämtade min klänning efter X antal månader. HAHA. Men va fan :p Den är fortfarande söt för det. Nu ska jag väl ta tag i det där städandet för nu kan jag ju röra mig någelunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0