för idag..

..är det ingen vanligt dag, för idag är det min mamma's födelsedag. hurra hurra :)

Sorry för dåliga bloggingnen igår, men hade liksom inte tid. Vi baka 60+ muffins igår, och krångla med mera. Sen när vi väl kom till Göteborg vart det kaos. Och ännu mer kaos. Fett jobbigt. haha. men den när vi väl åkte hem vart det lungt och skönt och så kollade vi på knowing som va bra tills slutet, som förstörde allt. usch. Sen vart kl 12 och då vart det sjunga för mamma och hon fick öppna sina paket. :)

nu ska jag vi städa för att ha fint på mammas födelsedag, sen när magnus kommer hem från jobbet ska vi till torp och handla och då ska jag köpa med tights åt Fis. Sen ska vi hem och äta kina mat och kolla på idol. hihi. Måste även packa idag, vilket är ett helvete. För jag kommer inte få plats. ush. men men, skönt ska det bli att komma hem.

men vi hörs senare kanske. pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0