little up and down.

Som folk kanske har märkt så har inte jag har mått så bra på senaste tiden, Och gör inte det än heller. Bara stundvis. Jag tänker inte berätta varför, för det är min ensak. Men kan säga så här, det börjar bli väldigt jobbigt. Det tar på hjärtat och jag vet inte om jag kommer orka mer. Snart strejkar mitt hjärta.

Satt och kolla runt lite i massa sparade antekningar som jag har på datorn, och då hitta jag någonting som fick mig nästan att börja gråta. Det va en person som skrivit och sparat. Tänker inte skriva vem det va ifrån men meningen kan ni får se. du vet , vad som än händer så kommer det alltid vara du o jag! Jo tack jag märker det. Det va väl bara ord för dig. Ingenting som betyde någonting. Men för mig betyder det hela världen. Tänk om du kunde göra mer än vad du säger. Mycket snack och liten verkstad. Mycket dålig stil från din sida. Bättra dig, annars går jag min väg. För jag tar inte hur mycket skit som helst. Tack & adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0