onsdag

Godmorgon.

Fy vad jag är trött idag, har typ inte sovit någonting i natt. haha Lånade mammas telefon och låg och smsade med x i natt. Det va mysigt. hihi. Sen tvär somna jag, och vaknar upp helt yr pga för lite sömn.. yeye whatever (med skånska brytning), som rebecka skulle sagt. haha.

idag blire massa baka, plugga. och sen ska vi hämta kissemissen idag, bättre den är här med oss och inte hemma själv i munkedal. Det ska bli skojsigt. Sen ska vi hem till Tant Gun och äta hennes berömda spagetti och köttfärssås. Mummmmmma ;D;D det slår ditt strömsdalh sara;) eller det vet jag inte, men vi chansar på det. hihi.

nej vi hörs senare. pusss.
i love you, sara.


Kommentarer
Postat av: sofiluss

DU tror du. jag var som förstenad i 5 minuter. då önskade jag att jag var en sten, men han va sååååååååååååå snygg. jag är kär !

2009-10-28 @ 12:00:10
URL: http://sophiapatricia.blogg.se/
Postat av: Sara

DU HAR JU INTE SMAKAT PÅ STRÖMSDAL MATEN, SÅ DU VET INTE! =D SÅ FAR OCH PIPSVÄNGEN MED PASTA OCH KÖTTFÄRSÅS :)

2009-10-28 @ 12:21:46
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0