på dåligt humör.

Ja ni ser ju rubriken.. Vi har spelat monopol igen. X antal gånger och jag vann inte en ända. Men va nära en gång, och tro fan inte då att någon liten idiot tar och förstör för mig då. Så jag självklart kommer sist. Grymt kul. Jag är en dålig förlorare och det kan jag hålla med om. Men om man smörar och sen förstör då jälvar kan det blir aggressioner på hög nivå. Vilket personen får skylla sig själv sen. Eller hur?

Andra anledningen till att jag är på dåligt humör är att min telefon har gått sönder. Den funkar stund vis och då har jag tur om det ens kommer fram sms folk skickat och sen lite mer tur om jag hinner svara innan den låser sig. Tummen upp för skit telefon. Just det, RING INTE till min telefon. Det funkar inte alls att svara, telefonen svartnar och bara vibrerar. En till tummen upp. Ush. Sen hitta jag en snygg telefon på blocket billigt, Men nej när jag ringde min morbror för advice, då visa det sig att telefonen va skit dålig. Så.. Vad jag ska säga? Jag har en halv telefon, men skicka helst sms.. Eller ring hem till pappa och fråga efter min mamma's nummer, och ring hit. Eller Jennifer's telefon. Vet ej när jag får en ny.. Vilket nog aldrig kommer hända. ush vilken skit dag.

Tummen upp för dåligt humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0