tisdag

Hejsan.

Kunde inte blogga igår när jag kom hem från äventyret. För dom höll på och dola på blogg.se. Så Jag kan dra lite snabbt nu vad vi gjorde igår. Vi åkte och överraska släkten i Göteborg.. Det  va kul, så vi hade med oss fika och alla kom upp till mormor och vi tala lekte med kusiner och massa. Det va skoj.

Och nu ska vi snart åka till Trollhättan och handla. Fick ju mina pengar idag.. bra gött med full pott också. Så jag tänkte handla ett par jeans tights och en jacka. Det står som nummer ett på min lista. Sen får vi se om det  blir någonting mer. Upptaderar er senare om det..

puss på er, och ha en bra eftermiddag.

saknar folket där hemma.


Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Hej!

Hur är det med dig idag?



Ville bara säga att det kommit upp en ny tävling i bloggen nu=) Kika gärna in =)

2009-10-27 @ 15:32:36
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0