uddevalla

Så nu har vi landat, eller det va ett tagsen. Men vi har ätit och kollat på idol, sen blev det greja som fan för att försöka få internet, vilket pappa och jag lyckades med. 10 poäng till oss. Sen vart det ett skrattanfall när mamma vart chockad över att pappa startade om hennes router från hällefors. Haha. Skapligt skoj. (för er som inte fattar hur det skulle gå te så.. pappa tog över min dator som va kopplad till routern. Så på så sätt kunde han starta om den. msn är bra till allt ;) Mamma fattar ingenting. Haha. Så nu sitter vi som nördar syster och jag med varsin dator i knät och mamma vid sin. haha lol. Nej usch vilka nördar vi är. nu ska jag kolla på vem som åker ut i idol. Ha en bra fredag. Love me ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0