han är bra snygg, det kan jag lova.

mycket snygg. snyggaste jag vet. & jag är galen. får inte tycka så egentligen, eller visst jag får tycka att han är snygg. men aja baja på känslor. det är inte bra. CARRO du får inte!

haha, störd jag är ;p så det va kul i örebro iaf :) och sen blev det ta det lugnt hemma. sen blev det ica med S, där vi inhandla mycket inte bra saker. ajabaja. ;p sen blev det ut och cykla efter idol, för att vi kände att det va dags. haha, så vi cykla runt reningsverket och herrgårn. så det var ju en bit iaf. vi får väl fortsätta i dom takterna ;p

nu blire i alla fall sängen och kolla lite tv kanske, och sen somna, vakna, somna, vakna, somna, sen ringer klockan och då måste jag gå upp. (Y) aja.

pussKALAS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0