i can't believe I'm broken inside. toooonight!

God dagens!
nu va fösta engelska passet av klarat, och en jävla massa strul som vanligt. suuuug! att den skiten ens orkar krångla. bajs skola (Y) hade iaf en kändis i min engelska klass, vilket va lite skönt med ett ansikte man kände igen, fast man kanske inte är super bästisar längre! men ändå.

nu ska jag städa klart det jag inte hann igår & invänta liiiiiinda :) myssss ! hon kommer förbi ett tag. :) sen blir nog kolla på film med en skit hemlig person som bara sara vet om :D och snart linda;) om det inte blir av så får jag väl hitta på någonting annat :)))

men idag är jag på bra humör så ni får ett hångelparty ist ;)
hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0