klagomål.

ja först vill jag komma med något positivt och det är att jag ska till örebro i morgon, och för hoppninigsvis träffa lite folk. vilket jag älskar. åh gud vad jag saknar min klasss. sen har jag en till bra sak att säga och det är att jag gillar statistiken från idag ;p över 30 st, det är inte illa pinkat när man typ bara skällt hela dagen :p

nu till klaget..
först vill jag säga att, visst det är bara en bilddagbok. men jag känner mig ju fortfarande kränkt. att inte kunna få ha nått själv, utan att folk ska hålla på så här. och sen se allt hända utan att kunna göra någonting. jag känner mig så hjälplös.
så värdelös.
& det andra är att jag ger så mycket, ger och ger och ger. men vad får jag tillbaka? jo skit, eller ingenting alls. det är snällt det. jag ställer upp hela tiden och alltid finns där. men när jag behöver tröstas då? får det inte visa lite "love" då eller? , fan. inga namn ingen nämnd. men jag vet inte om jag orkar mer, snart går jag iväggen.

nu orkar jag inte klaga mer. hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0