rubrik

Jag kommer inte riktigt på vad rubriken ska vara. Men vad gör det om hundra år? Dagen har varit seg, men det är ju inte så konstigt. & nu äre läggdags på högnivå. För i morgon(idag) ska vi iväg då da, till örebro. Jag ska få min nya vinterjacka, vilket tog fem år att få;p tack pappa! haha. & kanske tre par nya skor(A) hihi, och kanske en sväng in på gina och fynda någonting? ;p märks va det blir, skor och jacka ska jag iaf ha. :) Sen går det rykten om att vi ska på G-vik, vilket jag tycker vi kunde hoppat över, tagit en bio ist. eller äta på god resturang ;o FAST jag ska ju få max så jag klagar absolut inte :D:D:D:D:D:D

nu hörs när jag kommer hem från örebro.
PUSSSKALAS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0