sista september.

nu kommer riktigta höst/vinter månaderna. burr. ;( och inte har jag inskaffat en jacka eller skor än. fick reda på idag, att jag får pengar i morgon. men det va inte mycket att höja för om man ska köpa en jacka för 1300kr och skor för minst 500:S vi får väl se hur allt går i hop sen! ;o så det får bli att gå i sommarskona ett tag till & vårjackan. :) haha. ush!

idag har jag varit och talat med katarina och sedan haft engelska. sen drog jag hem & nu sitter jag då här. fast jag har suttit här ett tag ;p väntar på att få leka lite :) haha, sen blire sängen & läsa lite samhällskunskap :)

ha en bra dag, blir nog inte mer blogggning idag. orkar inte!
har typ tappar lusten. ;o

kramkrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0