typ lördag, kanske.

jag är helt slut i kroppen. trött som ett djur och ändå somna jag strax efter tolv i går. vet inte vad som händer med mig alltså. skulle kunna sova hela tiden ju, orkar ingenting. någonsin. :S

i alla fall, blev väckt i morse alldelse förtidigt. så blev det fiket i ghn med S. sen körde hon hem mig och jag somna i sängen på en gång. haha , ögonen gick ju i kors när vi åkte. va tvungen att ha solglasögon på mig. (Y) det va inte ens sol, men det äre nu :) underbart.

ska väl försöka städa mitt rum med min mörbultna kropp. sen vettofan vare blir asså. det märks va fan. men slå  en pling om ni vet vare blir ;) haha.

ha det bra så länge så hörs vi kanske sen.
pusskalas:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0