femte april - idag händer det.

God morgon vackra sverige/ och övriga om det är så. Sitter här och är klar för avfärd. Bara längtar att få träffa mina små kusilutter. Dom är ju för söta. Ska ju äntligen få öppna mitt STORA paket. GOSH va ju på tiden. Men det hade underlättat om folket hade varit lite snabbare. Alla tjatar på mig att jag är så jääääääääävla seg. Då har ni fan inte träffat min mor och hennes sambo. SHIET! Det är fan inte klokt. GOGOGO!! Fatta att jag är taggad på att dra eller.

När vi kommer hem tillbaka till uddevallish så ska jag packa och fixa en grej med far. För i morgon blir det faktist att dra vidare. Nice nice. Men vi hörs era tokiga jävlar.

puss o kram
din skummmbanan!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0