tjugofjärde april

nej du det här med bloggning verkar ju inte vara min grej längre. haha. men jag har så mycket annat för mig jämt så det glöms ju bort.

men en lite snabb tolkning av veckan då. största delen av veckan har jag varit med J & A. så det kan ju säga allt. och nu bor jag hos F över helgen, för stackarn vill inte sova ensam. men det gör mig inget. =) lite väg ombyte är ju helt underbar. hihi.

igår så lagade vi tacos och kollade på så ska det låta & postkodsmiljornären & sen kom min syster så kollade vi på Amarican Virgin. mycket skratt & tutttttar :D:D haha.

idag har vi inte hunnit gjort så mycket än, typ varit till ica och ätit frukost :p och idag ska vi nog inte göra så fruktandsvärt mycket. bara chilla. ME LAJK!

men ni får ha det så bra.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0