sängen

Nej nu vi härjat klart för ikväll. Benjii & Micke ha våldgäästat en del ikväll. Det har varit skoj, dom är totalt crazy vilket är jävligt skönt för det är jag med. Vilket dom nog kommer inse om ett tag. Kvällen blev guld & nytt pynt har kommit upp i hallen. Ännu mer stilpoäng till boysen!

& nu kommer vi till det negativa. Fick reda på att en släkting till mig va nära döden. fyfan va det inte va okej och höra. Gjorde mig jävligt ledsen samtidigt som jag blev väldigt arg.

Ska försöka sova bort allt nu, så jag är fit for fight för den fina promenaden som väntar oss allmännadeltagare i morgon. usch haha! hoppas på att Linda livar upp det. & kanske pojkarna från huset med.

sov sött vänner & titta gärna in i morgon, så ska jag berätta om promenaden.
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0