trettionde augutsti

Först vill jag säga Grattis till Marie Hjalmarsson som fyller år idag.

Helgen va ganska bra. det va skönt att inte göra någonting i stort sätt. Och nu är man tillbaka i Mullsjö. Det börjar kännas riktigt bra i klassen nu och är i trappuppgången med. Självklart har jag hemlängtan. Är ju trottsallt mänsklig.

idag har jag varit i skolan och sen inte mycket mer. Gjort klart ett arbete som inte hanns klart på lektion sen har jag även beställt en bok till PS för 268kr. Inte illa pinkat. Men mer kommer det bli kan jag ju lova. Tänkte spara siffrorna och sen plusa i hop allt för att se vad jag egentligen lagt på böckerna. haha usch. undra om jag ens vill veta.

resten av kvällen ska jag nog inte göra så mycket. är som vanligt jäkligt trött. Ska iaf lägga mig och läsa ut min bok Star av Pamela Anderson. sjukt bra bok. Sen blir det nog lite godis och en film eller oth. vi får se..

hörs sen kanske.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0