34!

detta blir nog det ända inlägget för idag. för idag äre stress som gäller. haha, kul att kunna ha vetat det sen igår och verkligen gått upp idag med. haha men ögonen gick ju faktiskt i kors. haha, men vad gör det? nu blir det EN HEL jävla vecka med att SOVA & ta det lugnt, fy fan va skööööööönt.

dagens, "måste göra";
' Duscha
' Ta på mig och sminka mig.
' Sätta i löshåret
' Packa ner alla saker jag ska ha med mig.
' Packa klart kläderna.
' Cykla/springa ner till Anna på möte.
' Cykla/springa hem.
' Kolla så jag har allt med mig.
' Sen åka till bussationen för att åka buss.
- hinna äta någon gång där i mellan också. (y

fy fan. önska mig lycka till. jag kommer nog aldrig hinna. nej inte om jag ska sitta här. men när detta inlägget är klart så ska jag resa på mig och börja. Ganska logiskt. kanske hör av mig sen ikväll men vi får se. puEss.

Kommentarer
Postat av: Anna

LYCKAAAA TIIIIILL!!! :D

2010-02-19 @ 12:00:50
URL: http://vildvittranss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0