12 januari - tisdag

hejsvejs.
idag har jag varit i skolan och läst lite matte. mycket duktig va jag. sen chillade jag lite hemma, sen drog jag och svettade av mig lite på innebandy träningen. mycket härligt. synd nu med alla ändringar bara. men men. efter träningen och jag duschade körde far mig till elevhemmet där min prinsessa va. så va vi med baloo och massa folk. lite skoj faktiskt. nu ska jag kasta mig omkull i sängen och sova lite för i morgon ska jag till hår och nu och älsklingsvic ska styla mitt hår. lite kul faktiskt. hihi. ställer alltid upp som modell för dig hjärtat :D

btw, appropå modell.. Vic har lurat in mig i någon visning. och jag tror jag ska gå av. så snart ska jag in och få mitt hår färgat igen. mumms :D sen blire in igen och få håret uppsatt och sminkning och kläder och massa. det blir säkert jätte kul. nästan så jag längtar lite. men men

peace out fuckers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0