en skoj grej

Va att när jag kom hem efter skolan idag och tog av mig skona så in såg jag att jag inte kunde ha varit speciellt vaken när jag vakna i morse. På min vänstra fot sitter en svart strumpa och på min högra sitter en vit. haha fick mig ett gott skratt då iaf. & en annan mer ironisk grej än skoj, är att jag har lagt nästan 700-800kr idag på TRE sj-resor idag. FYFAN! det är fan pajas hur mycket det kostar att åka hem. (y' Nu är iaf allt bokat och det finns ingen återvändo längre. Så Uddevalla på fredag och Hällefors nästa helg. Kirrat!

Nu ska jag kolla klart på mitt oth avsnitt. Sen ska jag kolla på en film och somna till den hade jag tänkt mig. Börjar tröttna på att sitta och gäspa som en apa på morgonen i skolan. Så jag ska sova tidigt ikväll.

peace out my friends and enemies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0