Ja, Jag är osams med mig själv

Ibland blir man bara så jäkla trött på sig själv.... Tvättade ju idag, så va vi hos min far och skrev ut våran bingolotter. Så istället för att gå hem gick jag till tvättstugan. Väl där inser jag att jag inte har någon tvättpåse, så jag får inte med mig kläderna hem. Aja okej, går hem och hämtar tvättpåsen. Och för att jag håller på att dö av svett så byter jag jacka. Tänker inte mer på det och beger mig till tvättstugan yttligare en gång. Väl framme vid tvättstugan inser jag att jag byte ju jacka så jag har ju inga nycklar med mig. Gaaah! Letar efter telefonen och inser att den har jag ju inte heller med mig. Men va fan!! Så det va bara att gå hem igen och hämta nyckeln fan för att sen åter igen bege mig till tvättstugan... Det är väl då fan. Så jag erkänner nu.. JA, JAG ÄR OSAMS MED MIG SJÄLV... Nu blir iaf Tom nöjd. Om han nu lyckas läsa detta. Haha. Väl i tvättstugan då så är inte tvätten helt torr, så tröttsamt. Men hade inte tid att vänta mer så det fick va bra ändå. Jag klarar mig, men "gubben" blir nog inte så glad när han inser att hand tröja inte är torr 😝 det blir hans problem 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0