Tre dagar kvar till 2015

Igår gnällde jag lite för mycket här hemma om att jag va uttråkad och att jullov och för få jobbdagar va tråkigt. Efter nån timme inser jag att det är lördag och på söndag är det dags för jobb. Haha smått smidigt. Sen hade jag världens problem att somna fast jag inte börjar förens fem idag kände jag väl inte riktigt att det va okej att somna runt tre. Usch för att vända på dygnet. Så nu ska jag ställa mig och göra lite mat till magen sen gå till jobbet för 4h. Bättre än inget. 

Så snart är det 2015 och jag ser verkligen fram emot året. Kämpa i skolan för att bli utbildad uska, som är klart i december. Åka utomlands. Försöka fixa en större lägenhet. Och bara njuta av mitt liv med min man ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0