Avslut på denna onsdag,

Så vad blev egentligen av idag? Jo men Carro kan boka av städning av sovrum, CHECK ;) cykla gjorde jag med men blev bara 5km. Fick räcka efter all städning. CHECK. Duscha har jag med lyckats hinna med. CHECK. Dricker te gör jag nu samtidigt som jag njuter i soffan med att titta på vmars. CHECK och CHECK!!! God mat lyckades jag även äta, torsk, potatis, morötter och dillsås 😍 CHECK. Så sist men inte minst, läste jag bok? Nej det har inte lyckats göra idag. Kanske i morgon? 😝 

Syrran som inte trodde jag skulle lyckas med varken ettan eller tvåan. Ha, där fick du 😝😝😝😝😝 

Är jag ledig imorgon blir det nog en ny lista 😍

Nu tar jag natten, god natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0