Söndag och ledig.

Njuter av denna lediga dag. Hade visserligen hoppats på mer ork för att städa och träna men det vart så sent igår i grythyttan hemma hos Anette och Lennart :) så även att jag endast drack vatten så var jag mer "bakis" än Victor som faktiskt drack öl. Haha. Men det tar väl ut sin rätt efter ha jobbat i sort sätt hela veckan. Blev endast två dagar ledigt. Men men, plånkan blir glad senare :) 

Nu njuter jag av sen middag i soffan framför tv, längesen jag bläddra genom kanalerna. Annars är det serier genom datorn eller dvd som gäller. Eller Netflix och viapLay. 😂 ska ta mig en dusch strax sen tagga jobb i morgon. Och sem träffa mamma 😍😍 hon har tillbringat några dagar i Falun så nu har jag tvingat dom åka förbi på hemvägen 😁 så vi ska luncha på Viking. Mammas val, hon är galen i sin ciao ciao haha. 

Well well, ska njuta vidare av egentiden hemma. 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0