Ledigt veckoslut

Som det ser ut just nu i alla fall. Sen vet man ju inte om dom ringer och frågar imån eller på fredag. Märks. Men helgen är ur bockad. För jag ska äntligen få åka till Örebro och köpa skoooooor. Och lite nytt till nya lägenheten. Känns spännande. 

Idag har Linda och jag varit i skolan och det blev den del gjort. Kanske inte gör min del men ändå. Haha. Så nu sitter jag här med datorn i knät och försöker göra lite till. Heja mig. Men så ringde syrran och det sluta med att jag bläddra på Ikea och Turkiet resor. Vill så gärna åka iväg. Se om min sjukdom blir bättre utav det. För då slipper jag sola på vc och till hösten börjar det även kosta pengar för min del. Röv till å bli gammal. Haha. Och hjälper det så kan man ju försöka komma i väg varje år typ. Smaskens. :p 

Nej fokus nu Carro nu kör vi lite till. 
Tjing tjing ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0