Efter skolan

Idag kände jag att det va min dag, och att jag skulle få göra som jag själv ville utan att någon annan förväntade sig någonting utav mig. Så jag gick och njöt i värmen en sväng och sen bar det av till far, efter varit hem och bytt lite kläder. Hos pappa blev det som tidigare inlägg en tur på gåbandet. 30min och 200 kalorier brända. Känns helt okej för att vara "nybörjare" och idag körde jag i mitt egna tempo och inte något program som stressa upp mig. Hann även läsa lite till provet på onsdag när jag gick där på bandet. Helt okej. Efter det blev jag serverad mat. Alltid bra och gå hem till pappa. bortskämd som man är. hahahahah. Nej det va la och ta i, men jag klagar inte för jag slapp slava i köket. Efter det gick vi hem och så har vi bara varit. umgåts med varandra och bara vi. Det var precis vad jag behövde. Så nu bäddar jag ner mig med gott samvete. (dock blev resten av plugandet åt sidan idag, men det behövs ibland.)
 
Natti natti folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0