En lördag i Uddevalla

Så vi drog till torp efter folket vaknat. Mycket suckande eftersom jag och mamma ville shoppa. Men vi hamna på hm bara och köpte endast nagellack. Inne på Coop blev det lite mer, parfym, hårinpackning och smått och gott. Sen hade dom en sportaffärs outlet den va typ himlen. Sjukaste jag sett. Dick köpte jag bara en Björn Borg väska till mig själv men virre köpte en T-shirt och en tjockiströja. 50% på allt, även på redan röd lapp. Sinnes. Kolla på en jacka som kosta typ 3000kr vanligt. Så hade dom sänkt med röd lapp, 1999kr så vare 50% på det sen. Galet billigt för att va märkes. Virre vart nöjd så även denna shoppingen gick bra. Så nu sitter jag och målar mina naglar med nagellack Jag köpte idag. Jätte besviken men men det får va. 

Nu blire chilla, packa och umgås. 
Imorgon åker vi hem❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0