En fredag i Uddevalla

Så det blev inte mycket bloggande igår. Glömdes bort. Men jag hade en trevlig fredag ich tågresan gick kalas bra. Somna direkt och vakna typ när vi va framme. Det kallar jag en guld resa. Haha. Väl fram åt vi Max till lunch sen tvingade jag övriga folk att shoppa lite. Det blev en ny bh, tre st trosor, och tre tröjor till mig, en tröja till Victor och schampoo (som inte finns i hfs) och fodrade foppatofflor till Victor. Haha. Bra shopping och alla vart nöjda. Väl hemma i Uddevalla så fick jag mina efterlängtade julklappar. Fick massa smått och gott som, två as snygga träningstights, ljuslykta, smoothiemaker, tavlor, en tröja lite mer tights, en kudde, lakan, en cykeljacka och handdukar. Har säkert glömt nått men sen fick jag ju min as grymma locktång också. Den va as frän. Nöjd tjej deluxe. Efter det blev det fredagsmys och nu ligger jag här och väntar på att folket ska vakna. Undra om dom vill sovumgås ist för vaknenumgås? Suck. Åker ju hem i morgon så man vill ju hinna med det mesta utav det. Men men ska nog väcka hela högen snart 😝 elak som jag är. Höhö. 

Hörs senare kanske? 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0