kvällen

Dagarna går så fort hela tiden. Redan åtta liksom. blöööh. men jag har nog hunnit med en del idag ändå. prov, plugg och vikingmys med linda, freja och victor. Sen har jag bara degat. Skulle ha gått till far och gått på gåbandet, men jag orkade inte. Plus att det är så jäkla blött ute så jag har inga skor att gå med för dom är dyng sura. Vart blött på hem vägen. fy 17.
 
Har kollat ifatt mina serier som jag legat efter med så nu får man slö kolla på nått annat då. Borde egentligen plugga, men jag sitter fast och kommer ingen vart ändå. Jag har suttit fast på dom två sista uppgifterna sen i typ torsdags och ändå går det inte, och ändå fick jag ena frågan förklarade för mig idag. men jag får fan inte till det. jag hoppar nog dom frågorna. Vi får se, Linda kommer i morgon och så ska vi plugga så vi blir klara. Dricka te och plugga, myyyyysigt. Och massa frukt, mums! det blir grejer det. 
 
nu ska jag chilla sen ta natten.
natti natti folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0