lördag i all ära

Så man började ju dagen med att deppa ihop för snöstormen. Men jag plockade på mig och gick till far för att umgås med lillasyster. Så vi var ut lite i snön och försökte göra en snöhäst. Gick så där så det sluta med att vi gick in och drack varmchocklad med marshmallows och sprutgrädde. Muuuummmms! Victor var även han med till pappa, men han lekte mest med hunden och hängde i soffan med min låtsas mamma. Så vi kollade på inför Melodifestivalen sen drog virre och Jonna och Jag kollade på film. Vi kollade på hansel Och gretel: witch hunters. Den va bra, men lite brutala slakt scener. Men kul. Rekommenderas för dem som inte sett. 

Nu ligger jag hemma i sängen och kollar på Hawaii five-o. Funderar även på en skål yoghurt med start och banan och lite sylt. Kanske även en rostad macka 👌 magen är lite hungrig 😁

Ha en fortsatt trevlig helg, tjing 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0