Orken

Så när jag kom hem från skolan gjorde jag det man absolut inte ska göra, jag la mig i sängen. Men det gick liksom inte att ungå. Så självklart somnade jag och sov typ 2-3 timmar. Smidigt. Så nu känner jag mig bakfullslö och orklös. Vart är min ork? Jag skulle kunna sova ett år om jag fick. Men om jag kommer igång med mina promenad som är tänkt kommer orken nog tillbaka, men nu är så jävla och då menar jag verkligen JÄVLA halt ute så det är äckligt. Så får väl vänta en stund till typ. 

Maten idag får bli rester orkar inget annat. Sen myser jag ner mig för att i morgon gå till skolan igen, fast frivilligt. För att få lite extra plugg tid. Blir kanon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0